100 % random fakta om mig

Tänkte ta ett inlägg där jag skriver 100 % random fakta om mig, saker som kan vara lite udda.
Alltså random saker om mig som typ ingen vet. Jo kanske någon...
 
  •  Är döpt till Minna Jenny Carina Berntsson men stavar mitt namn Minnah Jenny Carina Berntsson
  • Funderar att byta namn från Minnah till Evelina eller Eveline men behålla mellanamn och efternamn
  • Föddes 25 januari 1998, 2-3 dagar för sent.
  • Var stor när jag föddes, 54 cm lång och vägde ca 4 kg
  • Har en rätt så udda stil. Vill hellre ha jeans, t-shirt och munkjacka än shorts,thigst och linne.
  • Älskar blått och grönt men hatar rosa, lila och sådana färger.
  • Älskar att lära mig språk och om länder, kan t ex rabbla nästan alla stora länder och vad dom talar för språk där.
  • Är döpt men inte kristen
  • Har på börjat en egen religon + språk
  • Vill skriva en bok men har aldrig en bra historia
  • Jag är självlärd på det mesta, t ex har jag aldrig gått kurs eller liknade om fotografi eller så.
  • Jag har önskat att jag är adopterard
  • Jag vill hellre till Japan/Kina/Thialand/Korea eller Indien än USA, UK, Frankrike eller Kanada.
  • Jag ska ta moppekörkort bara så jag slipper åka buss till skolan och att jag vill kunna åka till stan med kompisar.
  • Jag har ingen bästis men har 9 nära vänner. ( E,H,L,S,A,M,M,P och E <3 )
 
Så det var lite random fakta om mig. Hoppas ni fick lite svar på saker ni inte visste. Annars är det bara att maila eller kommentera.
 
Nu har jag tömt vanen från mitt stuff så jag ska äta frukost och duscha innan jag kommer igen.
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback