113 bilder....

Tja alla!
Hoppas ni gillade videon! Jag kan säga att den var rolig att spela in och jag kan göra liknade saker.
Om vill då. Och är det NÅGOT ni undar, vill veta eller så så är det bara att fråga. Ni når mig i kommentarena, min mail och ''frågelådan''. Kommer även ha en frågestund någon gång vid höstlovet eller i november. Så kommer ni på fråger, skriv ner dom! Vill gärna ha lite att svara på. xD
 
Har nyligen gjort klart Gotlands bildspelt så här kommer det!!
 
 
 
 
Det blev lite Smokey bilder i slutet bara för jag inte orkar göra ett separat inlägg för dom bilderna.
 
Nu ska jag gå och fixa en hemmagjord musli och ta det som mellanmål och sedan om det inte blir för sent så tänkte jag gå och bada och kanske ta en cykelsväng. Beror vad klockan blir efter jag har ätit och badat.
Jag ska lägga upp ett till inlägg senare om jag hinner, annars ses vi i morgon.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback