Crazy me, outfit and litle more!

Hejhej!
Har för en stund sedan tagit lite bilder. Och sedan provat lite jackor.
Jag behöver ju det nu när hösten och vintern kommer! Jag och mamma tittade på
en vinterjacka igår, en svart, som hon beställde. Men vi hittade min gamla från förra
året, en röd och mycket skönare :) Och sen hittade mamma en svart typ kappa som jag
ska ha till höstjacka! Så nu är det bara höstskor och vinterskor kvar. jag funderar på Ecco's
nya ''smile'' skor som höstskor och några stövlar eller så till vinterskor.
Skrev ju att jag tog lite bilder förut, här är resutaltet! Denna blev lite crazy xD :3 Tänk göra en udda oufits bild men blev en lite crazy bild i stället. Dom här två är 1. Sasso och Smokey myser på mammas och pappas byrå. 2. Dagens oufit. Tröja - H&M Jeans - Lindex. Har inte gjort något med håret förutom fixat till ''lockarna'' lite. Här är min lilla Moki (Smokey). Sasso försvann så jag fotade Smokey lite i stället. En till bild på Moki, när han tittar upp på mig. Inte vanligt att han tittar på mig när jag ska fota honom. Lilla Dira (Nadira) eller Tjeje-Djejen som vi kallar henne. Jag vet att hon ser olycklig ut men hon är söt <3 Mitt mellanmål. 1 glas pärondryck. 1. kopp musli och några russin.
Lilla Moki igen. Han låg stilla där ett tag :D <3<3
 
Nu gör jag faktiskt inget speciellt, dricker cola och ska göra kvällsmat strax. Kanske hittar någon glass eller liknade! Eller popcorn. Då blir det sånt :D I morgon åker jag på kräftskiva hos min faster. Liten tradition. Även om jag inte äter kräftor/räkor och allt så gör min faster jättegoda pajer. T ex. ostoskink paj. Vi ska över natta där eftersom det blir sen kväll. Jag lovar inget inlägg men om jag har tur så får jag använda deras dator och skriva ett litet inlägg. Tar med kamera i fall att. Nä nu ska jag hoppa i sängen och ligga där och mysa!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback