Dagens planer

Hejhej!
Ni märker ju nu att jag är hemma men jag har ingen tid att lägga upp bilderna.
För allt detta vill jasg göra innan jag somnar:
  • Duscha
  • Äta frukost & mat när jag är hungrig
  • Leta fram en tillfällig skolväska och något hänglås
  • Kolla så jag har framme alla saker för i morgon
  • Ta fram kläder m.m till i morgon
  • Spela in den sista låten och redigera filmen til er
  • Tömma vanen
  • Kolla posten och om jag har fått svar, börja svara på breven till mina brevvänner
  • Ladda upp bilderna från Gotland + blogga
  • Gosa med djuren
  • Försöka skriva ut mitt röriga schema och fixa så jag har sånt framme
 
Ja, ni ser ju allt jag vill gör men det är kanske inte är allt jag måste göra.
Detta måste jag göra:
  • Duscha
  • Äta frukost & mat när jag är hungrig
  • Skriva ut schemat och ta fram allt för i morgon
  • Ta fram kläder m.m för i morgon
  • Leta upp en tillfällig skolväska + lås
  • Hjälpa till och tömma vanen
Japp! Allt det måste jag göra och allt det i den ''lilla'' listan där uppe, det vill jag göra.
Haha, men när jag har gjort det jag måste så kommer jag fortsätta på det jag vill göra. xD
Så om bloggen är lite siså där med uppdatering så vet ni varför - jag springer omkring i hela huset och fixar!
Jag lovar att blogga när jag har tid/i morgon när jag kommer hem vid halv fem typ.
Ha det bra så ses vi när jag har tid!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback