Dansa Pausa

Hejhejhej!
Här kommer ängtligen min dans video upp. Har suttit och redigerat denna videon en stund så hoppas att ni gillar den.
Tyvärr är det bara Temptation och Iran Iran med inte Swagger Jagger. Så om det var den ni ville se så får ni kommentera. För då kommer jag antagligen spela in den i helgen om jag hinner.
 
Oufit:
Tunnika under allt: Vero Moda tror jag.
Sjal som kjol: Indiska
Svarta sjalen: Indiska
Rutig sjal: H&M eller Indiska
Armband: Köpt i High Chaparal i deras Indianbutik.
 
OBS! Allt är 100 % påhitt. Har inte övat danssteg eller något. Kom på allt under inspelning. Oufit och idé är 100 COPYRIGHT.
 
Titeln på videon är copyright by Ebba - min kompis. Vet att en låt heter så men nu tyckte vi att videon skulle heta så. Och då är själva titeln copyrigh by Ebba.
 
Gotlandsbilderna blir INTE redigerade jag bara lägger upp dom i ett inlägg och dom jag vill får bildtext. Okej?
Bra! Det blir kanske ett bildspel på dom, det får jag se i morgon. För jag gör bara bildspel om det är över 20 bilder. annars delar jag det så ca hälften i ett inlägg och resten i ett annat.
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback