Från 7 c till 8 c i morgon!

Nu är klockan ungefär 21:20 och jag vill vara uppe men det är bättre om jag lägger mig i sängen och ser på videos. Annars kommer jag vara uppe till typ 23 och sedan vara dödstrött i morgon vid halv sju när jag ska gå upp. Så det är ingen idé att vänta på att YouTube ska ladda upp videon så jag kan lägga in den här. För en viss YouTube är på 9% och 113 minuter kvar. -.-  Alltså om nästan 2 timmar. Och då hade jag tänkt att nana. Så datorn får stå på strömsparar läge under natten tills jag vaknar då ska jag stänga av den - om jag hinner - innan jag tar på mig, äter frukost och alla andra saker som ska göras.
 
Och sedan när jag kommer hem kommerr videon och Gotlands bilderna upp. Och under skolan blir det kanske något kortis om jag hinner och har lust. Vi kommer antagligen bara få alla böcker, schemat och 1 miljard infomation och eller papper. Få varsitt skåp (håll tummarna så jag får uppe ) och sedan ja... Ungefär det.
 
Men nä, nu ska jag avsluta inlägget och stänga av så många program som möjligt så YouTube kan ladda upp videon i lugn och ro. Dom är på 15% och 106 min kvar.
 
Ha det toppen bra så ses vi när jag kommer hem från skolan/där.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback