Glömde fråga

Kom på en liten fråga som jag tänker ställa till er, som jag glömde skriva i inlägget för någon minut sedan:
 
Skulle ni vilja se en/två/tre film/filmer där jag dansar till några låtar?
Jag kommer inte visa ansiktet tyvärr bara midjan och höfterna, typ, kanske mer.
Men skulle ni vilja se? Gör det frivilligt!!
 
Låtarna är:
Iran Iran - By Arash
Temptation - By Arash
Swagger Jagger - By Cher Lloyd
kanske:
Alice - By Linnea Henriksson
Dansa med mig - By Linnea Henriksson
Up All Night - By One Direction
Kiss N Tell - By Ke$ha
Dansa Pausa - By Panetoz
One Thing - By One Direction
 
 
 

Frågan för er och jag gör det om jag får 3 ja om jag får mer än 2 nej eller inga kommentarer gör jag den INTE!
Erat val ifall ni vill se eller inte.
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Ebba Helm Hultgren

Jag tycker du ska lägga upp när du dansar :)

2012-08-05 // 16:12:15
» Nina

Ja de tycker jag

Svar: Räknas som ja med Tinas kommentar.
Millah

2012-08-05 // 19:15:28
» Tina

Gör de!

Svar: Räknas som ja tillsammans med kommentaren Nina gjorde.
Millah

2012-08-05 // 19:28:45
» Samira

Vill se dig dansa!

2012-08-07 // 19:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback