Gotland <3

Hejsan!
Just nu ligger jag här inne i vanen och läser. Var en rätt så lång dag när jag gick upp vid tjugo över fyra i morse. Kan säga att jag inte var särskilt pigg då. Men klädde på mig och drack ett glas juice. Sen tog jag med mig sovsaker ut till vanen så viskulle kunna åka till Oskarshamn och åla med färjan till Visby! <3 
 
Till Visby kom vi fram till vid 11 tiden. Då åkte vi direkt till campingen nordstands city camping och fick en plats. När vi hade gjort oss mer eller mindre hemmastadda gick vi till Medeltidsveckan. Fullt med folk men jag såg ställen jag vill gå till i morgon. Så dit ska vi då med och kanske Visby centrum och kollar där, beror på om vi kan låsa fat cyklarna utanför och så. 
 
För er som gärna vill se videon när jag dansar, kommer få se den när jag kommer hem. Har filmat 2 låtar så resten ska jag fixa när jag kommer hem.
Men nu ska jag snabbt kolla lite bloggar m.m. innan jag avslutar. ( Bloggar från min pappas iPhone. )
Ska ta bilder, promise!
//Minnah

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback