Hem ljuva hem!

Hello!                                                                                                                                                                    Har kommit hem nu från Bollebygd. Var väldigt kul där! Var som vanligt god mat och
mysigt att sitta och prata lite. Och framför allt träffa släkten och alla djuren.
Tog en hel del bilder på dom. Så nu har jag suttit under ca 1 timme och redigerat
dom bilderna. Och nu skriver jag detta inlägget och ska snart hämta min pizza och dricka i
köket. Nomnom!!
Och efter det blir det en snabbis dusch, käka chips och se på play. :D:D
I allafall så kommer alla bilder här under!
Look and have fun! <3
 
 
                   1. Agnes och Hippo (Agnes är korning mellan schäfer och rodisian rigeback och Hippo är finsk lapphund)          2. Agnes ligger och tittar på alla vad alla andra gör.                                       1. Agnes och Hippo igen! xD     2. Hippo och Isak ( Isak är en schäfer.)                     1. Nadira <3 ( Hon är en rodisian rigeback) 2. Isak ligger och vilar lite efter allt bus!                     1. Hippo, eller nallebjörnen som jag kallar honom. Han är 13 år. 2. Agnes ligger stilla och njuter.                    1. Vilken söt blick hon har? 2. Naaw, hon har tråkigt.                                 1. Så tråkigt så hon somnar! Naaw!!! 2. Isak ligger still för en gångs skull, scäferar vill ju vara aktiva.            1. Lilla Sune, 3 veckor. Guud så ynkligt han lät. Och så mjuk han var <3<3 2. Sjömanskatter är vad Sune och gänget är. ( Dom har 1/2 extra ''fingrar'' på tassen.)                     Mjuka och spinnande lilla Stina. 
Så det var alla bilder på djuren. Erkänn det var många djur där? Många mjuka, lurviga, gosiga och söta djur! <3
 
Nu har jag varit och hämtat min pizza :) En vanlig vezuvio är det. Den är snart försvunnen :o
Men jaja, nu ska jag posta detta någon gång och sedan äta min pizza så jag kan gå och duscha.
      
 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback