Klickar runt lite

Hejhej!
Kom hem från skolan för 40 minuter sedan och har nyss blivit medlem på Adrecord!
Där man får pengar för varje gång man länkar någon av deras ''sammarbetspartnes''.
Så nu har jag kollat lite på alla sidor dom sammarbetar med och jag hittade en flera!
Har bland annat hittat saker som jag önskar mig eller tillochmed ska köpa själv inom kort.
Nu senast kollade jag på Blogvertiser, där man kan registera sig och tjäna pengar på bloggen!
Klicka HÄR! För att kolla in deras sida och kankse registera dig!
Fortsätter att kolla runt och hittar då alla dom här sidorna: ( länk är i namnet )
Bubbleroom
Chokladbudet ( Jag älskar choklad!)
FSdata
Fungadgets
Horsemeup (dyrt men väldigt snygga saker!!! För oss som älskar hästar!)
iPhonebutiken
Roliga Prylar
 
Och flera andra sidor som jag kickade omkring på, men dom orkar jag inte lista nu,
blev bara dom roligaste. Och för er som är intresserade på att skaffa löshår och liknade så
har jag här 2 rabattkoder på www.glamaholic.se
Skriv in: loshar001 och få: 50 kr rabatt vid köp av clip on löshår.
Skriv in: evo001 och få: 10 % rabatt på alla hårprodukter från EVO.
 
Det var allt för denna gången, skriver mer inlägg senare.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback