Kommentarer

Tjohoo vad glad jag blev i går! 3 kommentarer!!!!!! Yay!!

Men märkte sedan när jag skulle publecera dom så var ''Nina'' och ''Tina'' samma person! Och det ser jag?
Blogg.se är så fiffig så dom visar datorns IP-adress för mig och då är Ninas och Tinas samma + att en vis Lova har samma som dom. Så jag räknar Ninas och Tinas ja som ett och Ebbas som ett ja.
 
Hur många ja:
1. Ebba
1. Nina/Tina
 
Hur många nej:
0
 
Så om ni vill ha filmen innan jag åker till Gotland vill jag ha ett ja i dag och inte av samma person som Nina/Tina.
Och det ja:et ska komma inna klockan 15:00 Så jag hinner filma in det!
 
Kommer upp Dagens Oufit senare + en Dagens Låt.

Kommentarer från er söta läsare.
» Anonym

Ett ja från mig då :)

Svar: Okej, då filmar jag den lite senare.
Millah

2012-08-06 // 14:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback