Läsarfråga!

Hejhej bloggen och alla läsare!
Nu är jag hemma från tråkskolan. Det blev inget bad, är för kallt ut + jag ska duscha i kväll.
I stället fick jag en toppen idé till en fantasy/kärleks berättelse. Jag har skrivit nästan hela kapitel 1.
Om ni skulle vilja läsa den så kan jag lägga upp den när kapitel 1 är klart.
Nu behöver den bara ett namn + att jag ska bestämma vad alla ska heta. Har några förslag som
ni få rösta mellan. Skriv bara 1. a om huvudkarisen ska ha namn ''a'' eller 2. c ifall huvudkarisen nr 2 ska ha
namn ''c''. Vill också att ni röstar på vilken rubrik och vilket språk.
Förslagen kommer här under:
 
Rubriker:
Love and war - engelska/svenska/isländska
Lovely love in war - engelska
I love you, in war - engelska/svenska/swahili
 
Namn på karisarna:
Huvudkarisen - tjejen:
Tima
Kotickíha
Yanas
Juleä (Julia)
Vinní
Biatracie (Beatrice)
 
Huvudkarisen - killen:
Yeos
Lololius
Tím
Yosphe ( Josph)
Cóni (Kony )
Katiko
 
Huvudkarisens syster (karis 1 ):
Siny
Ancie
Ima (Emma)
Gayase (Gayas)
 
 
Inom (...) står närmaste svenska namn/utal.
Och det kan komma fler namn eftersom och det bestämmer jag.
Vill också ha lite hjälp med utseendet på tjejens (Timas) syster. Hon ska vara runt 8 år och blond.
 
Kallar huvudekarisen (tjejen) för Tima så ni vet vem jag menar.
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback