Sitter här igen

Jepp, nu sitter vi två här igen. Jag och Elin. Vi har våran 50 minuters lunch-rast och inget att göra. Så vi satte oss här och jag passar på att skriva ett litet inlägg. I går skrev jag inget, men det var för jag bara kände att jag behövde ta en paus från datorn. Går ju in varje dag efter skolan. Så det blev lite läxläsning, gosa med katterna och bara ta det lugnt. Bara chilla lite ni vet. I dag blir det läsa sista läxan och sedan duscha och kolla lite maila och sånt på datorn. Och i morgon är det äntligen fredag! Yay!
Jag har inget speciellt planerat i helgen. Funderar på att fråga mamma om vi kan åka till min farmor eller till Kållered. Känner bara för att träffa henne. Det var ett tag sedan.
 
Nä, vi börjar ju om 10 minuter så jag avslutar detta inlägget nu.
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback