Skolan

Hej!
Var lite oaktiv i förregår, var på Liseberg med en ''kompis''. Fast vi åkte ändå inget, så det var inte så kul. Men sen åt vi lite pizza och glass. Så vi gjorde något med dagen i allafall. Vid runt sju-tiden så åkte vi hem till Hannas pappa och hade vattenkrig med dom. Sedan sov jag över - ångrar det lite. Hade hellre varit hemma och bloggat + kollat på film. Men jaja. Helgen blev som den blev. Nu sitter jag här med Elin i skolan på våran långa lunchrast. Efter det har vi bara två lektioner. yay! När jag kommer hem ska jag cykla och bada innan jag fixar mellanmål och bloggar lite.
Nu ska jag posta detta inlägget, vi ska gå om en kvart.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback