This day!

Hello!
Ska nu gå och lägga mig men ska bara skriva detta inlägget först.
I dag var en bra dag. Jag var inte trött i skolan, jag ville inte ha en ''ensam stund'' eller något sånt. Och det är bra för mig. :D Och en bättre sak var att 8b fick en ny tjej, väldigt snäll och hon förstår mig bra, på något sätt, villket var kul! Så nu ska vi lära känna varandra lite bättre och snart kanske vi ses efter skolan också. Och det är bara bra.
 
I dag när jag hade kommit hem och när min mamma hade kommit he så berättade hon att 10/9 så ska jag och ''titta'' på en nybörjarlektion i taek won - do. Nybörjarna brukar vara 8-13 år där men jag kanske börjar ändå. Får se, det kanske blir för mycket med skolan och sen har mamma mailat och frågat om plats på Raudhetta och Lindome Judo också så om jag får plats där så tror jag inte att jag orkar allt. Men om jag inte får svar från Raudhetta eller Judo klubben 9/9 och taek won - do lektionen ser/är kul så börjar jag där.
 
Men nu måste jag faktiskt gå och lägga mig. Så god natt & Sov gott!
 
 
P.S. Gotlands bildspelet kommer i morgon! D.S.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback