Till Bollebygd på Kräftskiva

Godmorgon!
Eller det är inte morgon detta är bara mitt första inlägg på dagen. Vaknade runt elva halv tolv men gick upp först halv ett kanske. Då hoppade jag in i duschen, tog på mig, åt frukost och började sedan att packa. Och nu är jag typ klar. Mamma och pappa har tänkt att åka vid tre - fyra. Så jag kommer bära ut lite saker och sen chilla.
 
Min faster bor i Bollebygd och det är dit vi ska och ha kräftskiva. Som sagt så ska vi sova över tills i morgon.
Jag lovar inte något men tar med digitalkameran, datorn och iPoden + laddare till allt. Så om bilder kommer så vet ni.
 
Nä, nu ska jag bära ut mitt täcke och lite böcker och sen får jag se vad som händer.
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback