Ved...

*suck* Hata ved!! * suck *
 
Trevlig jag är va?
Jo, det är för det är lite förbannad ved som jag måste hjälpa till att slänga in i ved förrådet.... Varför just idag? När det regnar och allt?  Fråga inte mig,har ingen anning varför det är just i dag vi ska slänga in veden i förrådet...
Jaja, nu är jag alla fall inne och tar paus + äter m.m. Så jag hoppas att det slutar regna snart så det blir klart det här med veden.


Just nu sitter jag här och äter världens godaste thaimat! Älska thaimat! ÄR förkyld just nu men annars så fick jag känna den undarebara doften av kyckling, ris och sås. Och kryddor! <3 
 
Nu ska jag se på lite videos och välja ut låtar till Dagens Låt sen - länge sedan va? HAr lyssnat på massa via Spotyfi så nu tänkte jag att dom får bli dagens låtar några dagar fram över. Jag kommer gör tidsinställda med Dagens Låt tills dom tar slut och då får ni något när jag är på Gotland. Men detta är endast för jag har massa låtar på en lista för Dagens Låt.
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback