Videobloggar

Subete nonê!
Jag fundarar lite på om ni skulle tycka att det var kul om jag började videoblogga ibland?
Jag kanske visar mitt rum, mitt smink, eller så pratar jag lite eller så. Men om någon inte skulle vilja se det i framtiden - säg till. För det är bara en tanke. Tänkte det eftersom en kompis till mig videobloggar och hennes läsare gillar det, så kanske mina gillar det.
Hoppas ni vill för då kan jag börja nästa helg med att visa mitt rum/smink.
 
Annars har dagen varit chill. Bara varit lugn & ro hemma. I morgon har jag tänkt att göra lite mer:
  • Baka cupcakes
  • Duscha
  • Kanske färga klart håret
  • Göra en ny header
  • Fota Sasso & Smokey och också få in bilderna i datorn så jag kan skria ut dom.
  • Fota snön.
Det var allt jag har tänkt för i morgon men jag vet inte om jag göra allt i mon kanske är med en kompis.
Ha det bra så ses vi!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback