Badade igen

Var nere en sväng och badade en liten stund förut. Var väldigt skönt även om det var runt 17 grader. Jag var i en bra stund och simmade omkring. Innan jag gick i tog jag även lite kort som kommer upp sedan innan jag ska lägga mig, tar med dom andra blommbilderna också. Det får ni se sedan.
Vi ska till en camping vid namn High Chaparall hela familjen utan katter, nästa vecka. Klicka här för att läsa.
Finns flera saker även om dom flesta är för yngre barn, som tivolitt, ponnyridningen och allt det. Men tänker vaska lite guld, se indianshowen köpa något i butiken där, se Wilda Western - showen, kanske Mexico-showen och lite såndant. Kommer bada i den lilla sjön där och om det är kvar hoppa studsmatta i sådana linor så man kan gör volter och sånt - jättekul träffade en tjej där sist vi var på High Chaparall och hennes pappa betalade så vi fick hoppa där i typ 30 minuter. :D Bilder blir det, lovar, ska ta med laddare till kameran. Minneskortet har plats för 1000 bilder och jag har 962 bilder kvar.

Nu ska jag kolla på lite saker, syns när jag lägger upp bilderna :)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback