Biiiiiilderna ;)

Tjabba tjena hålloj!
Här kommer inlägget med alla bilder. Väntat? Hoppas inte det, men annars kommer ju dom nu.
Hoppas ni gillar dom :)
Söta Smokey <3 En liten blomma jag hittade hemma i trädgården. En rödklöver hittade jag också, alltid. Och en vit blev det, hehe, klöver finns överrallt på våran tomt. Hundkäx, typ vanligaste blomma hemma hos mig efter Klöver och Maskros. Ja, smörblomma var det ja. Min älskiling <3 Jag, ovanligt att jag lägger upp bilder på mig själv xD. Haha gillar inte att ta kort på mig själv. 1020 kronor Presenterna från farmor. Hon är så snäll, <3 Ännu mer från farmor, fråga om det är något ni inte ser vad det är. Och ännu mer. Söta & snälla farmor gav mig allt detta som försenad födelsedagspresent för hon låg på sjukhuset när jag fyllde år. Så gullig hon är, jag hoppas jag kan åka till henne på lördag. Hade lite kul med fötterna i vattnet. Hehe :) Jag igen xD Sista bilden på mig. Efter den hoppade jag i vattnet.
 
 
I morgon tänkte jag bada igen och fota lite om jag känner för det. Annars tänkte jag inte göra så mycet mer. Antagligen det jag brukar, rolla, slöa, cykla lite, fota.
God natt & sov gott då!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback