Dalslands bilderna

Hejsan alla!
Nu tänkte jag lägga upp alla bilder jag tog i Dalsland. Jag tänkte lägga upp dom i går men det blev inte så. Hade ingen stor lust att laddda upp dom då. Men nu kommer dom :D
 
 
 
 
 
 
Hehe, det blev en liten bildbomb tydligen :) En bildbomb på 19 bilder!!! :D
Hade lite kul den morgonen jag skulle hem. Sprang ner till sjön och satte där några minuter och pratade
med kusinerna. Sedan gick vi upp och gjorde lite grejer innan vi skulle packa det sista.
Sen var det mat innan vi skulle åka.
 
 
I dag är jag hemma hos en kompis, Hanna. Vi badade för en stunds sen men Hanna tyckte
att det var kallt så vi cycklade hem i stället och fick spagetti & köttfärssås! :D
 
Men nu ska jag lägga upp bloggen på lite listor. Så hejdå :D

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback