Fixat lite :D

Hehe satt och kollade runt på typ 20 sidor efter olika widgets och nu har jag hittat några jag vill ha som ni ser :)
1. klocka
1. vädergrej
1. Frågelåda
Och knappar för Bloglovin, Blogkeen och blogglisa.se
Hehe, blev så bra så xD ;)

Jag är hemma hos Hanna nu, ja i dag igen xD Det blev så. I mon ska vi bada. Det ser ut att vara väldigt fint väder så kanske vi stannar längre vid stranden.

I morgon eller lite senare, beror hur trött jag är, så kommer jag lägga upp alla nya bilder jag har tagit. Och kamera säger fortfarande ''CARD IS PROTECTED'' Grrr! Måste få den fixad snart, för jag ska kanske till Småland nästa vecka, Kungsmässan på fredag och så. Då vill jag ha den, ja i Småland inte i Kungsmässan xD. Jaja, nu sa min kompis ( Hanna ) vad det kan vara för fel, så ska testa det när jag kommer hem i morgon. Hoppas det funkar!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback