God natt & Sov gott!

God natt & Sov gott!
Nu tänkte jag ta av mig och krypa under täcket. Men tänkte fortsätta att spela/kolla på videos m.m.
 

I morgon har jag och Hanna tänkt att cykla i väg och bada, hon ska tvätta sig och kanske jag med ( får se ). Och så hoppas jag att vi kan vara i lite längre, det borde vara lite varmare/som förut. Men vi får se jag tror jag är i rätt så länge, är ingen badkruka. Det har jag aldrig varit!!! :) Jag åker hem till mig i morgon, runt 4 och då tänkte jag vara ute och fota lite :D Kanske jag och Hanna fotar lite, vi får se ;) Ska prata med henne om de i morgon.
 

Men nu tänkte jag skriva klart detta inlägget och sen krypa ner under täcket. Så nattinatti!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback