Hemma från Hanna

Så där ja, nu är jag hemma från Hanna. Eller ja jag kom hem runt tre. Vi hann inte ens bada :( Var väldigt skönt i vattnet och jag vill inte bada själv hemma. Så tråkigt nere hos mig. Mycket roligare hos Hanna, och bada där vi var i går. Det var långgrunt och bra.
 

Tänkte ta och skriva lite om Gotland och campingen jag och pappa ska bo på. Och lite om några ställen vi kanske ska till.
 
Campingen: Norerstrand City Camping
Vi ska bo i: En van ( bilder i annat inlägg)
Åker dit: 7 augusti ( om 16 dagar)
Åker hem: 13 augusti
Stannar i : 1 vecka
Campingplatsen: Vacker havsutsikt med 300 m till badplats, till affär är det 1,5 km (Hoppas jag får ta med/hyra cykel där. Vill cykla runt lite på Gotland)
Färjan: Destination Gotland (Samma hem på allt)
Ort: Oskarshamn - Visby/Visby - Oskarshamn
Sittplats i vilstol.
 
Platser vi ska till (kanske):
Blå Laugunen
Medeltidsveckan
Fårö
Lummelundagrottan
Stenhuggeriet på södra Gotland
Visby
 

Så det var nog allt just nu. Kommentera om ni vill veta någoot mer om Gotlands resan :) Alla frågor är välkommna, svarar på allt.
 
Nu tänkte jag ta och kolla på lite videos och så men sen kanse det blir mer inlägg. Ni får se.
 
Min nya signatur:

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback