Idétorka

Hjälp mig! Har inga idéer på rubriker längre! Blir bara tråkiga. Och inläggen blir också tråkiga när jag inte skriver så mycket.


Men detta har jag gjort idag:
  • Rollat på www.stallet.se
  • Blogga
  • Cycklat
  • Varit nere vid sjön
  • Sagt till en kompis hur jag vill ha designen
Detta är kvar att göra:a
  • Skicka bilder till den kompisen för designen
  • Leta efter liknade sidor som typ Bloglovin och Blogkeen
Detta är/var min dag.

Min kamera har dampat sig! :'( Det står CARD IS PROTECTED = Kortet är skyddat men jag vet inte vad som har hänt, tror inte jag har gjort något. Förutom att byta namn på det. Fattar inget!
Så om du/ni är bra på kameror och SD-kort får du/ni väldigt gärna kommentera vad det kan vara för fel. För vill och måste ha kameran på Gotland!!! Annars inga bilder där i från!!! I såfall tar jag kort med iPoden men den har jättedålig kamera. Kan ni fixa detta för mig? Någon? Liten söt tjej eller kille?
 
 
Det var allt för idag! Tänkte kolla lite saker ( det där uppe Î ) och annat och sen lägga mig ;) :3
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback