Orolig

Asså nu blev jag rädd... För jag satt här vid datorn och kollade på videos som vanligt och drog tungan fram och tillbaka över tänderna för skojs skull och plötligst kändes en visdomstand på vänster sida vid kinden väldigt konstigt. Så jag gick och kollade i spegeln och då visade det sig att den var sprucken rätt igenom och om jag skulle peta och dra i den biten för mycket så skulle jag få loss den ena halvan av en visdomstand! Hjälp! Läsikt. Jag visade min mamma och sa att det kändes som en spricka och hon bara mumla och gick i väg. Hon fattar inte att det känns läskigt när tanden har en djup spricka i sig! Jag är lite rädd nu att jag kanske få operar fast den biten eller så, den är jättelös och som jag sa så kan jag ta loss den om jag drar och petar tillriäkligt på den.
Vet någon om jag kommer få operar eller om jag måste gå och prata med tandläkaren 100 gånger om och till slut få något besked? Kommentera eller maila [email protected]
Men i allafall har jag tagit salva på blåsan jag har och hoppas att det löser sig snart...

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback