Seg uppdatering...

Jag har haft väldigt dålig uppdatering idag men det var för inte riktigt hade någon lust att blogga. Kände bara inte för att skriva något.

I dag har jag gjort det jag brukar - kolla videos och lata mig i min säng, har också varit ute lite eftersom det var sol hos mig förut, men jag badade inte för jag hade ingen lust.

Just nu ska jag snart duscha men först tänkte jag lägga upp bilderna på vanen så ni får se den! Jag tror ni fattar var jag ska sova :) Annars skriv en kommentar och fråga? Svarar på alla jag får! Och tänkte mellan sista juli till 12 augusti ha en frågestund här på bloggen. Ni får fråga allt mellan himmel och jord, svarar på allt. Kan säga redan nu att det inte blir toppen uppdatering mellan 5 - 12 augusti för då är jag och min pappa på Gotland. Men ska skriva då och då om det finns internet där vi ska bo.

//Millah


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback