Solar & äter glass

Har precis varit och badat. Det var väldigt skön i vattnet, kanske lite kallare men det var mer sol. På tal om sol så ligger jag och Hanna ute och solar på deras altan + äter glass. Eller jag äter glass och Hanna ser på Fuskbyggarna. Det är strålade sol och inget moln bara lite vind, perfekt baddag + solardag. Så vi kommer ligga här tills vi tröttnar eller är klara.

Snart är det mat också, ugnspannkaka blir det. ;) Gottigott!

Nästa vecka ska jag tydligen till Småland, om jag inte har sagt det, Värnamo eller så tror jag campingen ligger i. Har inte en aning hur länge vi stannar men om det funkar det tipset jag fick så kommer bilder annars kommer det när jag är på Gotland :D Lovar!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback