Vet inte vad jag ska ha för rubriker längre

Så nu har pappa kommit hem med vanen ( stava fel förut sorry mammi) och jag har paxt den bästa sängen! Ni kommer få bilder i morgon om jag får gå in i den och ta kort, annars får ni det när vi ska fixa den, den behövs tvättas lite m.m. Och jag jag göra det mysigt uppe i min säng, jag ska ha den i taket. Så jag får akta huvudet :D


Efter detta inlägg kommer det bara inlägg från iPoden! För jag ska bara se klart en video och sen byta. OCh jag måste ändå lägga upp bilden/bilderna på cykeln innan jag somnar. Och nu har jag läst klart Skamfläck så i morgon tänkte jag lägga upp den rececionen. Men nu är jag klar med detta inlägg.


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback