Funderar

Tja alla!
Jag sitter här och funderar, om vad som ska hända på sommarlovet. Än så länge har jag inte gjort något kul eller händelsefullt. Men jag tror att jag och pappa ska åka till Gotland under medeltidsveckan och sen har mamma en överaskning till mig i helgen som jag hoppas är rolig :) Så det händer lite grejer i mitt liv som är roliga, i allafall på sommarlovet.

Just nu sitter jag och kollar på en 3 timmars lång video men mamma och pappa vill att jag ska vara ute och rensa ogräs i trädgården, men 1. regnar/duggar 2. Det är skönare och ligga och lata sig, sen ta en dusch och sen ligga och kolla på ett gäng videos :) Så jag tror att jag skippar det med ogräs och allt vad det heter och ligger kvar i min mjuka och varma säng <3

Någon som är bra på att göra designer och kan koda dom? Som kan göra dom gratis? Skulle vilja ha en med många bilder och aprikos färgad bakrund och ''skrivstil'' på texten. Kommentera eller maila om du vill och kan så biskriver jag mer + skickar bilderna. Skulle vara supersnällt om någon vill hjälpa mig med det! Kan sätta in den själv om ni ger mig koden och säger var jag ska sätta den.

Nu ska jag gå, kommer väl sen om en stund!



Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback