God natt!

Nu ska jag skriva det sista inlägget för i dag! För jag tänker byta till iPoden och sen sova om en stund! Tror en kompis ska komma till mig i morgon och jag vill vara vaken tidigt så vi får mycket tid att vara på!

Kommer några sista bilder innan jag avslutar datorn.
Två stycken vita klöver blommor som växte vid gången på den stora gräsmattan på våran tomt. ( Har 3 storlekar på gräsmattorna på tomten).
En fin sommarbukket som jag plockade, vet inte vad blommorna heter om ni undrar får ni gärna slå upp dom själva men sen säga till mig. :)

Det var det, nu ska jag säga godnatt. Kolla om min kompis är inne och sen sova xD
GOD NATT!!!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback