Snart så

Snart så funderar jag att byta till iPoden men först ska jag se klart på några videor som inte går att se på iPoden. I morgon hade jag tänkt gå ut och cykla lite så kan ta kort på cykeln samtigt och jag kanske är med Hanna om hon mår bättre ( inte har feber ) annars är jag inne och läser. Jag har för mig att jag ska vara ensam hemma i morgon, pappa ska till Nyköping och hämta en till bil han har köpt :o Han har nu 11 med lastbilarna + den nya!!!! Men den nya är en vern (stavning??) med sängar i som vi ska ha i Gotland. Så jag är tyst - om sängarna är mysiga och vi inte stannar vid typ vägen och sover utan någon annanstans. Känns för pinsamt xD Men jaja.
Nu ska jag byta till iPoden! Får se om ni får god natt inlägg annars är detta sista.
Godnatt! Sov gott!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback