Sorgligt

Det är så j*kla sorligt! En av mina bästa vänner ska förlora sin häst! Hennes häst, Charm, är ca 31 år gammal (?) och har blivit väldigt smal under dom 4 år hon fick ha honom. Hon har försökt att få honom att gå upp i vikt flera gånger men det har inte funkat. Så på måndag ( om 12 dagar) ska han somna in. :'( Skulle kännas bättre för mig om Charm fick leva åtminstone till augusti som det var tänkt, så Elin (  min kompis) får chansen att görda honom!! Men jag finns för henne! Kommer alltid att göra det! Är väligt sorligt iaf, har ingen bild på Charm. Vill inte ta hennes bilder och lägga upp på min blogg. Men jag har bloggen under länkningar om ni vill kika på Charm. Lilla charmiga Charm som jag säger <3

Ska bara säga godnatt nu, ska avsluta datorn och byta till iPoden och kolla runt lite på videos och bloggar innan jag sover. God natt och sov gott!


Kommentarer från er söta läsare.
» Elin

Tack minna <3

2012-06-28 // 11:18:52
URL: http://livetmeddjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback