Sussa

Så nu ska jag bara skriva klart detta inlägg och snacka klart med Hanna eftersom vi ska ses i morgon. Jag åker vid kvart i elva så om jag hinner skriver jag god morgon - inlägg till er annars får ni vänta. Och påminn mig att jag måste fixa Dagens låt till er! Så ni får en låt någon gång.

Har nyss målat mina fula naglar i aprikost nagellack - snyggare än innan - :) kommer bild i morgon/senare. Men nu ska jag smått börja avsluta datorn och hela alltet. Har inte fått nya blogg.se vilket jag är glad över, denna verisonen är enklare att lära sig! Men den nya är bättre så jag vill ha båda xD

Tänkte skriva en rececion om boken Skamfläck sen när jag har läst ut den, så nu ska jag snabbt fixa en katergori vid namn Rececioner, så, men nu sla jag posta detta inlägg!

Hejdå! God natt och sov gott!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback