Hur mycket svensk är jag?

Hur mycket svensk är jag egentligen? Kolla här nedanför och se!
 
[X] Ditt efternamn slutar på ...son
[ ] Du känner/vet någon som har samma förnamn som du
[ ] Du känner/vet någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som dig
[ ] I din familj är ni 2 barn
[x] Du bor i villa/radhus
[/] Du bor i en tätort
[x] Dina föräldrar är mellan 35 och 50 år gamla
[X] Dina föräldrar har,gift sig
[ ] Din pappa är yngre än din mamma
[ ] Din familj har en Volvo
[ ] Din pappa heter Lars
[ ] Din mamma heter Anna
[X] Du har blåa ögon
[x] Du har tillgång till Internet hemma
[x] Du har egen mobil
[x] Du har ett eget rum
[x Du har varit i Danmark
[X] Du har varit i Norge
[X] Du har varit på Gotland
[x] Du vet vilken av vänern och vättern som är störst
[x] Du vet vad värnern och vättern är för något
[X] Din familj har en husvagn
[x] Du känner någon som har husvagn
[ ] Ingen av dina föräldrar röker eller snusar
[/] Du har ingen släkt som kommer från andra länder( Nja beror hur långt bak man ska kolla )
[x] Du idrottar minst 2 gånger i veckan
[x] Du har husdjur
[ ] Du får månadspeng
[x] De flesta i din familj är blåögda
[x] Du äter McDonald´s
[ ] Du följer en serie på TV
[ ] Du är kär
[ ] Du är född i mars, april, augusti, juli eller december
[ ] Du är blond

multiplicera ditt tal med 3

21 x 3 = 63 % svensk är jag, kopirea och klistra in i en komentar så får jag veta hur mycket svensk du är d(^.^)b
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback