Komentarer

Hej!
Vad glad jag blir när jag ser att jag har fått 8 komentarer! :D
Men jag blir rätt så ledsen när jag sitter och läser igenom alla komentarer, letar upp inlägget som är komenterat och kollar om komentaren hör ihop med det eller min blogg. Och så är det en text som inte ens har koppling till mig eller bloggen! Blir rätt så ledsen när jag lägger tid på att leta fram det inlägget ni komenterar på men sen så hör inte komentaren ihop med inlägget, bloggen eller mig.


Så jag ber er, om ni ska komentera så skriv en kommentar som hör ihop med inlägget, bloggen och mig och inte något jag inte är inblandad i!

Annars hoppas jag att ni mår bra och har haft trevligt höstlov. Vad jag gjorde då kommer jag inte skriva utan det blir en bild i varje inlägg efter detta (om jag har en ny).

 


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback