Armband säljes

Hejhej!
Hade lite tråkigt i morse så jag satte på en fim och virkade några armband. Blev kanske 10 sycken.
Och nu tänkte jag sälja dom. Och jag undar om ni skulle vilja ha något.
Dom färgerna jag har syns här, men planerar att köpa fler färger. Det översta armbandet är det 3 färger i och jag kan göra upp till 6 färger. Det första nedifrån och det andra uppifrån är sånt garn som ändrar färg.
Mina två favoriter som jag gjorde till mig själv. Vet ej säkert om jag har så det räker till ett till turkost.
 
Priser:
En färgat: 10 kr
Två färgat: 20 kr
Tre färgat: 30 kr
Fyra färger: 40 kr
Fem färger: 50 kr
Sex färger: 60 kr
 
Ett litet kit på: 6 en färgarde och ett två färgat för 50 kr.
 
Kan även testa att virka in pärlor och har då vita, gröna eller turkosa.
Vill ni köpa sådant halsband som jag visade upp för ett tag sen så kostar det 65 kr. En nyckelring för 25 kr.
Ett armband för 45 kr.
OBS! 5 kr av pengarna kommer gå till t ex, klassresa, Bröst cancern eller annat bra. OBS!
Skulle bli överlycklig om ni köpte något!
Kommentera eller maila till: [email protected] om ni ska beställa.
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback