Huvudvärk...

Hellu!
Kom för en stund sen hem från skolan, var en riktigt bra dag förutom på idrotten då vi körde en bollek, man skulle vara i 2 lag. 1 lag skulle springa och hämta band och det andra laget skulle kasta bollar på en. När mitt lag var ''innerlaget'', det som skulle hämta band, så kastade en av dom en boll mot mig jättehårt och som den otur jag har så träffade den bollen mitt huvud vilket gjorde väldigt ont och sen så blev jag träffade av samma kille igen på samma ställe. Så nu har jag skitont i huvudet. Och det blev bara värre när jag åkte buss och sen när mamma kom hem och skrek på mig...
 
Kommer en bild på armbandet + några kort jag gjorde i går sen.
 
Sayonara!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback