Kakor <3

Hellu!!
Har precis hämtat mina kakor från väskan, knäckkakor, som vi gjorde i dag på hemkunskapen. Dom är väldigt goda men lite hårda. Men som det kakmonster jag är, kommer dom försvinna på någon minut xD
Och sen kommer jag kolla om vi har godis annars ska jag ta några smörgåsar med mesost på. ;)

Lite planer för helgen:
Lördag: Åka till Kungsbacka och fika + shoppa lite med mammis. Jag hoppas jag hittar lite saker jag behöver. Annars blir det mysdag. På kvällen så kommer jag antagligen äta godis om vi köper något annars vet jag inte.
Söndag: Slöa, hålla på med datorn, kanske blogga lite.
 
Update: Min pappa fyller år på söndag så kan vara lite oaktiv då.
 
Så blir min helg, hoppas ni får det trevligt i helgen om jag inte bloggar.
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback