Kommer ni i håg mig??

Hejhej!
Minns ni mig? Jag, Millah, som driver denna bloggen!
Jag har inte bloggat på ett tag för:
1. Jag orkar inte med att blogga
2. läxor tar tid
3. Finns inget att skriva om :'(
 
Så nu har jag bestämmt mig vad som händer med denna bloggen. Jag kommer
att blogga när jag har TID och LUST! Och framför allt ORK till att blogga.
Men som söta och snälla läsare ni är så har ni kollat har några gånger per dag
och besökstatilken har hållit sig mellan 3 - 5 besökare. Supersnällt att
kolla även om jag inte bloggar!
 
En anledning till att jag inte bloggar är att bloggen är så ful och tråkig,
jag skulle bli gladare om den hade en design. Och ett tag så hade
jag kontakt med en tjej som gjorde designer occh jag ska leta upp
ett mail från henne och fråga om hon vill gör klart min design.
Fast kanske ändra den lite, har ändrat mig inna ville jag ha
aprikos bakrund och skrivstil på texten. Nu vill jag har mintgrön
bakrund, skrivstils text på rubrik och vanlig på inläggen. Och
headern ska har bilder på ett japanskt tecken, en blomma och
en bild på antingen japanska Fuij eller en rosett i blått.
Tror ni att det blir bra? Jag hoppas verkligen det. :3 <3
 
_________________________________________________________________________________________
 
Nu ska jag kolla lite saker, zalky!


 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback