Måndag igen!

Hjälp vad fort tiden går! Det känns som det var i går det var måndag och nu är det måndag igen!
I helgen har jag som jag skrev i går inte gjort så mycket. Men i går kväll så åkte vi ner till
våra grannar och åt middag. Och satt och prata lite i några timmar. Det var en rolig kväll
både att vi åt glass (nomnom) och att vi träffa några grannar jag inte har pratat med på
ett tag.
 
I dag var det en vanlig skoldag, förutom att det var någon idiot som tryckte på brandlarmet.
Jag menar, rektorn sa att om det fortsätter så kommer vi gå miste om en studiedag :'(
Och det är rätt dyrt att betala så brandmännen kan komma och kolla, 10 000 kr, för dom
brandmännen i Sätila har andra jobb och då får dom åka därifrån, till brandstationen, byta om
och sen till våran skola! Onödigt!
Jag hoppas att denna elev erkänner att han/hon gjorde det. För det är både töntigt, idiotiskt och onödigt
att trycka på brandlarmet.
 
Nä, nu börjar jag bli hungrig så jag ska gå och fixa ett litet mellanmål.
Kommer såmåning om en oufits bild senare men till dess!
Hejdå!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback