SO prov i morgon

Jepp, i morgon blir det mycket att tänka på. So-prov,spanska läxa och att jag ska ta med mig bibliotekts böckerna till skolan. Dom skulle in i dag.... Men det fixar jag i morgon, nu måste jag ju duscha, kolla lite sidor och skriva så mycket jag hinner/orkar på SO:n. Ni får hålla tummarna för mig :)
 
Just ja! Jag har inte berättat att jag har varit på en testgång på taek won-do, i måndags och det var roligt så jag tror att jag ska fortsätta. Ska testa en gång till på måndag innan jag bestämmer mig. Men jag gissar det, att jag fortsätter.
En läsarfråga också:
Tycker du, personligt, att denna stilen är fin/söt/cool eller så att du kan bära den?
Och nu vill jag att du:
* Är anonym
* Inte frågar någon annan, bara din åsikt!
 
Allt för denna gången!
Sayonara!!
!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback