Var har jag varit?

Hehe, hej!
Nu är jag tillbaka! Hade någon slags bloggpaus i ett tag men nu är jag tillbaks.
Hoppas ni inte har saaknat ig för mycket.

Vad har jag gjort under den här tiden då?
Jo det ska jag berätta.
 
Tisdag: Vanlig tråkig skoldag.
Onsdag: Åkte till tandläkaren innan jag åkte till skolan. Jag drog ut en tand, eller ''kronan'' på tanden.
Gjorde inte speciellt ont men fick mycket bedövning. Salva och 2 sprutor. Så det gick bra och
att tandläkaren var jättesnäll. Han skämta och sa att jag skulle få en häst som belöning
:D Som jag inte fick :'(
Men efter skolan möte mamma upp mig vid vägen så vi åkte och köpte glass :)
Torsdag-Fredag: Hajk. Vi tältade på en äng utanför Smälteryd (utanför Sätila).
Det var rätt så kul. Jag och tre kompisar hade typ skrattochskrik anfall när vi satt inne i deras tält
och gjorde lite udda saker. Hehe. Jag gissar att alla runt omkring hörde oss. I allafall när vi skrek som värst.
Men sen åkte Ebba hem :'( Så jag, Stina och Linnéa satte oss vid brasan och grilla korvbröd -
smakar som rostbröd. Och sen gick vi och satte oss vid vattnet innan vi gick och la oss.
En varm och skön brasa som vi grilla korv och marsmellows över.                                  Suddig bild, men ett fint löv med ett litet hjärta :3

 
Lördag: Har inte gjort något. Bara SMS:at Ebba hela dagen. Var ute och fota lite.
Söndag: Inte gjort något speciellt. Ska kanske till grannarna på middag senare.
 

  1. En Smokey som följer någon fluga med blicken...
  2. En liten Sasso som i allfall tittar in i kameran.
  3. ´Jag och Nadira är ute och går.
  4. Våran fina, halvsöndriga flagga som vajar i vinden :)
  5. Hallon! Lovely!
  6. En liten gul blomma.
  7. Himmelen i går. Den var full med sådana moln.
  8. Vårat päronträd.
Just kommer jag inte på något att skriva så jag skriver mer senare eller i morgon.



 

Kommentarer från er söta läsare.
» Marie

Fin bild själv.

2012-11-09 // 09:47:27
URL: http://www.facebook.com/Iphone5Tillbehor/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback